сряда, 13 февруари 2019 г.

Здравейте, приятели!
Мнозина от вас сигурно са забелязали, че от известно време не публикувам нови рецепти в блога си. Но не защото съм се отказала да продължавам да споделям своята страст с вас, а защото реших, че е дошло време да ѝ вдъхна нов живот в нова форма и вдъхновение.
Отне ми известно време за размисъл относно цялостната концепцията за бъдещото начинание, откриването на по-лесна за навигация платформа, както и техническо време за оформянето и прехвърлянето на част от рецептите от стария блог в новото пространство. Всичко това е плод на огромен труд и много усилия, които надявам се да бъдат оценени скоро от вас, моите читатели и последователи в хлебоправенето с естествени ферменти.
Благодаря от сърце на съпруга ми Pavlin Belichovsky, за това, че прие присърце моята идея и се зае с техническата реализация на проекта и неговата поддръжка, а също и на Yordan Iliev (Джиги) за безрезервната отдаденост, сътрудничество и подкрепа!
Все още има много работа, която трябва да свършим, но тъй като ако не се поставят срокове, тя ще изостава, бих искала да анонсирам датата, на която нашето начинание ще види бял свят за радост на нас и надявам се, на всички вас.
Новият блог “Mariyana’s bread” ще бъде своеобразно продължение на стария “Mariyana’s bread and more...” и ще стартира на 22 февруари на адрес: 
www.mariyanasbread.com

5 коментара:

  1. Пожелавам успех на начинанието от все сърце. Ще следя и за вбъдеще с интерес! ��

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ви от сърце! Надявам се, че новият дом на блога ще бъде чудесно и уютно местенце за нови срещи и начинания! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се нареждам с любопитство:)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте Марияна, досега не съм имала време да експериментирам в кухнята, но вашият блог събуди страстта ми към (хлебо)пекарството.
    Поздравления за вдъхновяващото Ви майсторството, както и за оформлението на сайта - визуален и структуриран.
    Усилията са си стрували, успех и занапред!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Много благодаря за хубавия коментар и се радвам, че блогът ми Ви е харесал и запалил по хлебопекрството! И тъй като този ще бъде изтрит до няколко дни, заповядайте в www.mariyanasbread.com, който е актуален в момента.

      Изтриване